Ремонт пневмобаллонов
При ремонті ПНЕВМО-ПОДУШОК (ПНЕВМО-БАЛОНІВ) проводиться заміна:
- заміна гумового рукава пневмо-балона (із подвійним кордом)
- заміна сайлентблоку (при виявленні дефектів або його зношенні)
- заміна гофрованого пильовика пневмо-балону (при його пошкодженні)
АМОРТИЗАТОРАМ проводиться діагностика, повне розбирання, промивка, та дефектування.
Проводиться заміна:
- Ущільнень сепаратора;
- Донного клапана;
- Поршня штока амортизатора;
- Тефлонової направляючої поршня;
- Сальника штока;
- Перевіряється геометрія;
- Перевіряється робота клапанів ADS.
- Заливається мастило, згідно нашим кліматичним умовам
- Закачується необхідний газ.
При ремонті КОМПРЕСОРА виконуються такі види робіт:
- гільзовка циліндра
- заміна поршневих кілець
- заміна механічного клапана
- заміна електромагнітного клапана
- заміна корпусних елементів
- пікоструйне очищення
- покриття корпусних елементів грунтом
- заміна пружин у осушувачі
- перевірка на випробувальному стенді
- заміна щіток (за необхідності);
- заміна силікогеля (обов' язкове);
- перемотка якора (за необхідності);
- заміна колби осушувача (за необхідності);
- заміна всіх типів ущільнень (обов' язково);
- заміна підшипників
Заміна компресора вимагає заміни реле керування компресором пневмо-підвіски. Потрібно міняти реле J403! Обов'язково!
! - Щоб подовжити термін служби компресора пневмо-підвіски, рекомендується: робити заміну фільтра притоку повітря компресора принаймні раз на рік при зміні сезону (весна/літо, осінь/зима).