Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення Обмін і повернення товару Обмін і повернення товару регламентується Законом України "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець має право повернути товар продавцю протягом 14 днів із дня купівлі. Повернення товару від покупця Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано таких умов повернення товару: товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню; товар не використовували, він повністю укомплектований і не порушено цілісність пакування (розтин пакування не вважається ушкодженням товарного вигляду); збережено заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; минуло менше 14 днів із моменту одержання товару; є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон. Магазин має право відмовити покупцеві в поверненні, якщо не дотримано цих умов. Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України "Про захист прав споживачів". Для повернення потрібно узгодити спосіб зворотної доставки товару через нашого менеджера. Товар можна привезти в наш магазин або відправити через "Нова Пошта" і надіслати номер ТТН. Доставка товару відбувається за рахунок покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді доставка і буде за рахунок магазину. Ми на боці Наших клієнтів, тому рекомендуємо обов'язково зробити відео або фото бракованого товару або спірної ситуації. Повернення грошових коштів покупцеві Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, Ми також можемо провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни. Гроші за товар повертаються в тій самій формі, в якій ці кошти були сплачені. За виключенням готівкового розрахунку, коли повернення грошових коштів можна зробити через відправлення на картку покупця. Повернення грошових коштів за великогабаритне обладнання або товар, що робиться індивідуально, не повертаються. Більш детальну інформацію уточнюйте у наших менеджерів. У разі виникнення спірної ситуації щодо повернення, необхідно буде надати наступну інформацію: листування з менеджером (якщо є); запис розмови (якщо є); повний перелік документації на замовлення. Гарантійний термін Ми на стороні Наших клієнтів. Гарантійний термін встановлений заводом виробника. Ми так само можемо переслати на сервіс товар/обладнання який був придбаний у нас.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.