Продавець Pnevmolife – повний комплекс послуг з діагностики та ремонту пневмопідвіски розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
11 відгуків
Слава Україні. Ми завжди на зв'язку. Телефонуйте.
+380 (67) 547-11-88
+380 (50) 547-11-88
Новокостянтинівська вул., 4А., Київ, Україна
Pnevmolife - майстерня з ремонту пневмопідвіски, амортизаторів, пневмобалонів, компресорів.

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта
  • Самовивіз
  • Meest ПОШТА
  • Delivery
  • Доставка кур'єромкур'єрська доставка за вказаною адресою кур'єром в межах міста

Способи оплати

  • Післяплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата за реквізитамиФОП Баландін Андрій Олександрович ЄДРПОУ 3037319978 АТ КБ ПриватБанк МФО 305299 UA613052990000026008045023906
  • Готівкою
  • Оплата на картку ПриватБанку5169 3351 0058 3752 отримувач Баландін Андрій Олександрович

Гарантія:

- Гарантія на пневмо-балони : 18 місяців (без обмеження пробігу).
- Гарантія на амортизатори: 12 місяців (без обмеження пробігу).
- Гарантія на компресори: 6 місяців (без обмеження пробігу).
Умови надання гарантії:
Згідно вимог чинного законодавства України “Про захист прав споживачів” , а також беручи до уваги політику компанії PNEVMOLIFE, на усі послуги встановлюється гарантійний термін, тривалість якого залежить від категорії наданої послуги, але не менше 30 днів. Гарантійний період вступає в силу з моменту фактичного надання послуги Замовнику. Дата надання послуги, а також відомості про Виконавця і перелік наданих послуг вказані у гарантійному талоні.
Порядок надання гарантії:
Якщо протягом гарантійного періоду було виявлено дефект виробу (послуги) з явними ознаками браку виробництва, то здійснюється безкоштовний обмін чи ремонт виробу згідно з наступних умов:
• Замовник повідомляє Виконавцю про настання гарантійного випадку у будь-який зручній для нього формі;
• Пред’являє Гарантійний Талон;
• Виконавець протягом 5 робочих днів після сповіщення Замовником розглядає питання про можливість гарантійного обміну (ремонту) товару, та повідомляє Замовника про порядок гарантійного обміну (ремонту) або про відмову в гарантійному обміні (ремонті).
УВАГА! Під час розгляду Виконавцем сповіщення від Замовника про можливість гарантійного обміну (ремонту), ні виконавець, ні виробник не несуть ніякої відповідальності, в тому числі і матеріальної, за будь-які збитки, пов’язані з експлуатацією виробу, простоями, витратами на його транспортування, демонтаж, монтаж та будь-які інші збитки.
Гарантія на вироби не розповсюджується у наступних випадках:
• змінений, стертий, видалений чи став нерозбірливим типовий чи серійний (гарантійний) номер на виробі;
• неправильний монтаж;
• пошкодження деталі у результаті фізичного впливу (удар при ДТП, удар при транспортуванні, недбала експлуатація, перевантаження);
• пошкодження пломб, сліди втручання і ремонту виробів сторонніми особами;
• пошкодження (розгерметизація) амортизаторів з подальшим витоком робочої рідини;
• дефекти, несправності чи корозія елементів виробу, які виникли у результаті впливу промислових та хімічних викидів, мастил, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно активних речовин, у тому числі тих, які застосовуються у боротьбі з ожеледицею на дорогах, градом, блискавкою та іншими природним явищами.

Для СТО діють спеціальні ціни на відновлення пневмо-подушок / пневмо-балонів і ремонт амортизаторів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner